Bujie incandescenta Marire poza

Bujie incandescenta

BREMI
OEM: 25001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Deschidere cheie
12mm
Tensiune [V]
11
Amperaj [A]
10
Varianta bujii incandescente
bujie incandescenta tip-creion
Dimensiune filet
M12x1,25
Lungime totala [mm]
71
Adancime montaj [mm]
25
Spirala conica
63
Diametru [mm]
6,1
Moment strangere de [Nm]
15
pana la moment strangere [Nm]
20
Tipuri conectoare
M5x0,8
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SEAT
IVECO
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
MAGNETI MARELLI
FIAT
DAF
GLAS
LETRIKA
LETRIKA
OPEL
NGK
HIDRIA
FORD
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
ACDelco
ACDelco
OEM
VALEO
FIAT
FIAT
NGK
FIAT
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
FIAT
FIAT
IVECO
LANCIA
RENAULT
FIAT
OPEL
PEUGEOT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
BERU
FORD
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
PEUGEOT
STANDARD
BOSCH
VOLVO
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
PEUGEOT
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
GLAS
GLAS
GLAS
GLAS
GLAS
GLAS
CHAMPION
CHAMPION
ROVER
FIRST LINE
FIAT
BERU
BERU
BERU
BERU
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
SCT Germany
SCT Germany
MAGNETI MARELLI
NGK
NGK

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.