Bujie incandescenta Marire poza

Bujie incandescenta

OEM: 4950
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Material
metal
Tensiune [V]
11
Amperaj [A]
5,5
Rezistenta electrica [Ohm]
0,9
Lungime totala [mm]
71,5
Adancime montaj [mm]
24
Dimensiune filet
M12 x 1,25
Moment strangere [Nm]
23
Deschidere cheie
12 mm
Tipuri conectoare
M5 / 3,0-4,0 Nm
Incarcare date...
MAYBACH
MERCEDES-BENZ
STEYR
SMART
MAYBACH
MERCEDES-BENZ
STEYR
SMART
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OPEL
OPEL
BMW
MINI
BRISK
BRISK
BRISK
BMW
MINI
OEM
MOTORCRAFT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
BERU
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FERRARI
MASERATI
BERU
BERU
MOTORCRAFT
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FERRARI
MASERATI
BERU
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FERRARI
MASERATI
MOTORCRAFT
OPEL
OPEL
BERU
BERU
CITROËN
PEUGEOT
BERU
CITROËN
PEUGEOT
BERU
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FERRARI
MASERATI
MAYBACH
MERCEDES-BENZ
STEYR
SMART
MAYBACH
MERCEDES-BENZ
STEYR
SMART
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
DENSO
DENSO
LUCAS
LUCAS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
LUCAS
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MOTORCRAFT
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.