Bujie incandescenta Marire poza

Bujie incandescenta

OEM: GV602
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
11
Tipuri conectoare
M5/3Nm
Spirala conica
63
Dimensiune filet
M 12x1,25
Lungime totala [mm]
71
Deschidere cheie
12 mm
Moment strangere [Nm]
22
Amperaj [A]
10
Varianta bujii incandescente
bujie incandescenta tip-creion
Adancime montaj [mm]
25
Moment incovoiere [Nm]
45
Cover glow plug thread and -shaft with mounting grease, (GKF 01 - Order No. 0 890 300 034), before fitting toeasier removal and prevent corrosion.
Incarcare date...
SEAT
IVECO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FIAT
OPEL
NGK
FORD
ACDelco
HERTH+BUSS ELPARTS
FIAT
FIAT
FIAT
KHD
ALFA ROMEO
FIAT
FIAT
RENAULT
FORD
ACDelco
ACDelco
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
OEM
FORD
RENAULT
RENAULT
RENAULT
PEUGEOT
INTERMOTOR
VOLVO
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
VAUXHALL
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
GLAS
GLAS
GLAS
VALEO
CHAMPION
LUCAS ELECTRICAL
CITROËN
ROVER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
FIAT
FIAT
OEM
LUCAS ELECTRICAL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
NGK
NGK

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.