Brat/bieleta, suspensie roata Marire poza

Brat/bieleta, suspensie roata

OEM: 6641
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
61
Diametru interior [mm]
30
Diametru interior [mm]
13
Diametru exterior
80
Filet exterior (mm)
M 36 x 2
Lungime filet [mm]
114
Deschidere cheie
27
Tip filet
cu filet pe dreapta
Tip filet
cu filet pe stanga
Culoare
negru
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
punte fata
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
8,201
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
PE Automotive
FA1
PE Automotive
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
FA1
LPR
METZGER
REMSA
BOSCH
BOSCH
BREMBO
PEX
ICER
MAPCO
OPEL
FEBI BILSTEIN
A.B.S.
NK
FEBI BILSTEIN
NK
TEXTAR
METZGER
A.B.S.
NISSAN
NISSAN
OPEL
OPEL
OPEL
VEMA
VEMA
MAPCO
FEBI BILSTEIN
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
HP (ZEBRA)
MGA
OEM
REMSA
HP (ZEBRA)
PEX
RENAULT
RENAULT
RENAULT
OPTIMAL
KÄSSBOHRER
VEMA
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
TEXTAR
OPEL
FIRST LINE
QUINTON HAZELL
FTE
QUINTON HAZELL
FTE
OPTIMAL
MGA
FERODO
TRW
FLENNOR
FLENNOR
FIRST LINE
FERODO
TRW
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NATIONAL
LPR
BREMBO
PAGID
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.