Brat/bieleta, suspensie roata Marire poza

Brat/bieleta, suspensie roata

OEM: 50 92 3047
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Material
fonta
Bara/bieleta
bieleta
Articol extins/Info extins 2
cu bucsa de cauciuc
Partea de montare
axa spate sus
Partea de montare
pe ambele parti
Greutate (în kg)
1,484
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Metalcaucho
ASVA
OCAP
CAUTEX
FORD
FORD
DIEDERICHS
FARE SA
OCAP
FORD
FORD
ASHUKI
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
FORMPART
FORD USA
FORD USA
FORD USA
A.B.S.
A.B.S.
PROFIT
FEBI BILSTEIN
VEMA
KLOKKERHOLM
BIRTH
FRAP
TOPRAN
VOLVO
VOLVO
3RG
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
SIDEM
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
TALOSA
NK
OEM
STELLOX
SPIDAN
STELLOX
METZGER
MAPCO
MAGNETI MARELLI
ASAM
ASHIKA
JAPKO
MEYLE
MAXGEAR
SASIC
STELLOX
SIDEM
VOLVO
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
AYD
FORD USA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
MAZDA
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
FENOX
COMLINE
JAPANPARTS
DENCKERMANN
FIRST LINE
MOOG
FLENNOR
KAWE
RIW
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
YAMATO
TRW
TRW
MONROE
MDR
FEBEST
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
KAVO PARTS
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.