Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 88Ah Marire poza
Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 88Ah Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 88Ah Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 88Ah Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 88Ah Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 88Ah

Acumulator auto Bosch borna (+) dreapta 88Ah

OEM: 0 092 S30 120
Cod webshop: W02228393
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 3
Pret: 597.33 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Atentie! Acest produs nu este returnabil. Va stam la dispozitie cu informatii referioare despre acest produs.
Doresc informatie
Tensiune [V]
12
Acumulator [Ah]
88
Curent electric test-la-rece, EN [A]
740
Lungime [mm]
353
Latime [mm]
175
Înaltime [mm]
175
Amplasare terminala
0
Varianta fixare baza
B13
Endpolart
1
Incarcare date...
BOSCH
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VARTA
CLAAS
OPEL
VAUXHALL
OPEL
BOSCH
OPEL
ACDelco
ACDelco
TOYOTA
SogefiPro
LUCASELECTRICAL
BOSCH
YUASA
EXIDE
TUDOR
OEM
FIAT
VARTA
OPEL
JAGUAR
FULMEN
FORD
BOSCH
BOSCH
AUDI
VAUXHALL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
HOLDEN
DELPHI
DETA
EXIDE
FULMEN
MAGNETIMARELLI
VARTA
OPEL
FULMEN
SogefiPro
ACDelco
BANNER
OEM
DELPHI
SONNAK
TUDOR
TUDOR
OPEL
FORD

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.