bobina de inductie Marire poza

bobina de inductie

OEM: 19020059
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Voltaj [V]
12
Numar conexiuni
3
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Lungime filet [mm]
45
Înaltime 1 [mm]
36
Înaltime 2 [mm]
80
Incarcare date...
BERU
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
METZGER
PowerMax
HITACHI
ASHUKI
ASHUKI
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
STANDARD
STANDARD
STANDARD
MAXGEAR
MAXGEAR
FORD
FORD
HITACHI
HITACHI
HITACHI
ANGLI
ANGLI
BOUGICORD
BOUGICORD
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
FORD
PROFIT
HERTH+BUSS ELPARTS
OEM
HAVAM
HAVAM
EPS
HAVAM
EPS
BREMI
BREMI
FEBI BILSTEIN
VALEO
VALEO
VALEO
VEMO
FEBI BILSTEIN
TOPRAN
MAGNETI MARELLI
FEBI BILSTEIN
NGK
SWAG
SWAG
HELLA
HELLA
KAGER
ALANKO
MEYLE
MEYLE
ASHIKA
JAPKO
HOFFER
FAE
MAPCO
MAPCO
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
ERA
ERA
TRISCAN
FACET
ACI - AVESA
ACI - AVESA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JAPANPARTS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MOBILETRON
WAIglobal
WAIglobal
TESLA
TESLA
STANDARD
STANDARD
WAIglobal
EUROCABLE
EUROCABLE
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
BBT
BBT
STANDARD
STANDARD
JANMOR
JANMOR
LUO'S
MDR
PATRON
WAIglobal
NGK
VEMO
VEMO
VEMO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FRIESEN
FORD
BERU
BERU
BERU

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.