bobina de inductie RENAULT 1,2 16V CLIO/KANGOO Marire poza
bobina de inductie RENAULT 1,2 16V CLIO/KANGOO bobina de inductie RENAULT 1,2 16V CLIO/KANGOO

bobina de inductie RENAULT 1,2 16V CLIO/KANGOO

OEM: 16-14 885 0003
Cod webshop: W02308305
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 231.82 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Bobina sistem aprindere
pt. aprindere complet electronica
Rezistenta [kOhm]
10
Bobina aprindere
cu cablu de bujii
Bobina aprindere
inclusiv fisa aprinere bujie
Tensiune de lucru [V]
12
Numar poli
4
Lungime cablu [mm]
510
Lungime cablu [mm]
410
Lungime cablu [mm]
310
Lungime cablu [mm]
205
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BERU
MAGNETIMARELLI
HERTH+BUSSELPARTS
BREMI
VALEO
FEBIBILSTEIN
NGK
HELLA
KAGER
SWAG
TOPRAN
MAGNETIMARELLI
HOFFER
MAPCO
HOFFER
FAE
RENAULT
RENAULT
RENAULT
SIDAT
FISPA
SIDAT
METZGER
FISPA
ERA
TRISCAN
SASIC
FACET
BLUEPRINT
CHAMPION
DELPHI
DELPHI
MOBILETRON
BOSCH
TESLA
STANDARD
STANDARD
WAIglobal
LUCASELECTRICAL
STANDARD
JANMOR
OEM
JANMOR
VEMO
MEAT&DORIA
QUINTONHAZELL
BBT
BERU
MEAT&DORIA
STANDARD
HITACHI
BOUGICORD

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.