bobina de inductie FORD MONDEO III 1,8/2,0 16V Marire poza
bobina de inductie FORD MONDEO III 1,8/2,0 16V bobina de inductie FORD MONDEO III 1,8/2,0 16V bobina de inductie FORD MONDEO III 1,8/2,0 16V

bobina de inductie FORD MONDEO III 1,8/2,0 16V

OEM: 714 885 0010
Cod webshop: W02156792
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 143.36 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
pana la temperatura [°C]
120
Temperatura de la [°C]
-40
Bobina sistem aprindere
pt. aprindere complet electronica
Bobina aprindere
Racord primar vertical (oval)
Bobina aprindere
Tip conector Dinti ferastrau
Tensiune de lucru [V]
12
Numar poli
3
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BERU
BERU
FORD
FORD
STANDARD
FORD
FORD
HITACHI
FORD
BOUGICORD
FORD
HERTH+BUSSELPARTS
BOSCH
FORDUSA
BREMI
VALEO
TOPRAN
FEBIBILSTEIN
NGK
SWAG
AIRTEX
MEYLE
MAGNETIMARELLI
MEYLE
ASHIKA
JAPKO
HOFFER
HOFFER
FAE
MAPCO
MAPCO
SIDAT
FISPA
METZGER
SIDAT
FISPA
ERA
TRISCAN
FACET
FORDUSA
FORDUSA
JAPANPARTS
DELPHI
ASHUKI
MOBILETRON
STANDARD
LUCASELECTRICAL
BBT
BBT
STANDARD
JANMOR
OEM
VEMO
VEMO
MEAT&DORIA
FORDUSA
BERU
BERU
ASHUKI
MEAT&DORIA
AUTOMEGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.