bobina de inductie FORD ESCORT IV/V/VI/VII 1.3/1.4/1.6/1.8/1.8 16V 86-95 Marire poza

bobina de inductie FORD ESCORT IV/V/VI/VII 1.3/1.4/1.6/1.8/1.8 16V 86-95

HITACHI
OEM: 138800
Cod webshop: W02190235
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 181.23 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Articol extins/Info extins 2
fara piese componente
Bobina sistem aprindere
pt. aprindere complet electronica
Garantie
Garantie 5 ani
Incarcare date...
BERU
BERU
FORD
DELPHI
BBT
STANDARD
JANMOR
NGK
VEMO
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
BERU
BERU
MEAT&DORIA
BERU
BERU
MAZDA
MAZDA
OEM
BREMI
BREMI
BREMI
FORD
STANDARD
OEM
BOUGICORD
FORD
BERU
HERTH+BUSSELPARTS
MAZDA
MAZDA
FEBIBILSTEIN
VALEO
DENSO
TOPRAN
AUTOMEGA
FEBIBILSTEIN
BERU
BERU
NGK
SWAG
SWAG
HELLA
KAGER
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
FORD
FORD
FORD
MAGNETIMARELLI
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
HOFFER
FAE
MAPCO
SIDAT
FISPA
MAGNETIMARELLI
ERA
METZGER
MAGNETIMARELLI
MOBILETRON
MOBILETRON
WAIglobal
TESLA
STANDARD
EUROCABLE
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
FORD
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
DELPHI
LUCASELECTRICAL
FORD
FORD
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
BOSCH
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
MAZDA
DELPHI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.