bara directie Marire poza

bara directie

OEM: FDL6111
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
TOPRAN
TOPRAN
VEMO
VEMO
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
MEYLE
PEX
PEX
PEX
PEX
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VEMA
VEMA
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SWAG
SWAG
SWAG
AUDI
SEAT
SKODA
VAG
TALOSA
TALOSA
JP GROUP
JP GROUP
TRW
TRW
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
NK
sbs
NK
sbs
METZGER
METZGER
METZGER
OCAP
OCAP
METZGER
METZGER
SIDEM
SIDEM
METZGER
REDAELLI RICAMBI
METZGER
REDAELLI RICAMBI
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
RTS
RTS
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
BIRTH
BIRTH
MGA
OEM
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
UNIPART
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
MOPROD
MOPROD
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FRAP
FRAP
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
UNIPART
VAICO
VEMO
VAICO
VEMO
ALFRED HEYD
ALFRED HEYD
MOOG
MOOG
MOOG
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.