bara directie Marire poza

bara directie

OEM: 16-16 030 7058
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune filet 2
M10x1
Dimensiune filet 1
M10x1,5
Lungime [mm]
392
Partea de montare
Axa fata dreapta
Numar articol par
16-16 030 7059
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
PEX
PEX
PEX
FRAP
FRAP
VEMA
MAPCO
MAPCO
MAPCO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FORMPART
FORMPART
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SASIC
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
DEEZA
3RG
3RG
DEEZA
FEBI BILSTEIN
SASIC
SASIC
KAGER
KAGER
KAGER
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
JP GROUP
JP GROUP
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
METZGER
METZGER
SPIDAN
METZGER
METZGER
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SWAG
SWAG
SWAG
RENAULT
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
RTS
RTS
RUVILLE
RUVILLE
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
DITAS
BIRTH
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DITAS
DITAS
DJ PARTS
DJ PARTS
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
OEM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
METZGER
METZGER
METZGER
WAT
RIW
RIW
BIRTH
DEEZA
MOOG
MOOG
MOOG
DEEZA
RIW
RIW
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FRAP
DELPHI
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.