bara directie Marire poza

bara directie

OEM: 39590
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
39591
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
1,111
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
FEBEST
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
LIZARTE
ASHUKI
ASHIKA
JAPKO
ASHIKA
JAPKO
MEYLE
MEYLE
FORMPART
FORMPART
ELSTOCK
ASHUKI
A.B.S.
VEMA
FRAP
3RG
3RG
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
OEM
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
KAGER
JP GROUP
JP GROUP
TALOSA
KAGER
TALOSA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
NK
NK
STELLOX
METZGER
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
METZGER
STELLOX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
SWAG
DRI
TOPRAN
SASIC
SASIC
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
RTS
AYD
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
KAMOKA
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
GENERAL RICAMBI
SAMI
DJ PARTS
DA SILVA
MGA
DELCO REMY
FLENNOR
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
G.U.D
G.U.D
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
TRW
DA SILVA
MONROE
MONROE
MONROE
DEPA
DEPA
MDR
MDR
RIW
RIW
QUINTON HAZELL
JAPANPARTS
BIRTH
LENCO
ERA Benelux
FAI AutoParts
KAVO PARTS
NPS
NPS
ASHUKI
JAPANPARTS
GENERAL RICAMBI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.