Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: T894-15
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
70
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Deschidere cheie
17
Culoare
argint
Inaltime constructiva 1 [mm]
50
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,21
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
KSP
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
PEX
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
TOYOTA
MAPCO
MAPCO
VEMA
VEMA
A.B.S.
TOYOTA
MEYLE
SIDEM
TOYOTA
SIDEM
SPIDAN
TOYOTA
SPIDAN
JP GROUP
JP GROUP
TOYOTA
MAPCO
NK
NK
sbs
METZGER
METZGER
ORIGINAL IMPERIUM
TRISCAN
TOPRAN
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
TOYOTA
RTS
ROULUNDS RUBBER
RTS
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TOYOTA
TRW
TRW
TRUSTING
TRW
TOYOTA
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAWE
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
INDELDIS KX 7
SOLID AUTO (UK)
NPS
METZGER
OEM
DELPHI
TOYOTA
DELPHI
MOOG
TOYOTA
MOOG
MOOG
VEMO
VEMO
UFI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.