Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: M875-49
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime [mm]
332
Greutate (în kg)
0,360
Numar bucati necesare
1
Inaltime constructiva 1 [mm]
56
Filet exterior (mm)
M10x1,25
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
Metalcaucho
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
PEX
FORD
FORD
ASHUKI
VEMA
JP GROUP
JP GROUP
MAZDA
FRAP
VEMA
FEBI BILSTEIN
MAZDA
SASIC
MALÒ
VEMA
VEMA
A.B.S.
MAZDA
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
TOPRAN
LEMFÖRDER
SIDEM
JP GROUP
SPIDAN
SPIDAN
OCAP
SIDEM
MAZDA
NK
NK
sbs
NK
sbs
MAPCO
MAPCO
METZGER
METZGER
METZGER
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
SIDEM
MEYLE
MEYLE
MEYLE
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RTS
RTS
RTS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
MAZDA
MAZDA
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
MOOG
MOOG
FLENNOR
FLENNOR
METZGER
OPTIMAL
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
TRW
MAZDA
TRW
MAZDA
TRW
MONROE
MONROE
NPS
OEM
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI
DELPHI
MAZDA
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.