Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: C869-05
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
fata
Lungime [mm]
65
Greutate (în kg)
0,226
Inaltime constructiva 1 [mm]
45
Numar bucati necesare
1
Filet exterior (mm)
M10x1,25
Incarcare date...
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
ASHIKA
MITSUBISHI
JAPKO
PEX
ASHUKI
VEMA
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
FAI
MAPCO
MITSUBISHI
MAPCO
MAPCO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
A.B.S.
MITSUBISHI
LEMFÖRDER
MEYLE
MITSUBISHI
MEYLE
MITSUBISHI
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
MITSUBISHI
SPIDAN
MITSUBISHI
OCAP
NK
sbs
METZGER
METZGER
SPIDAN
SPIDAN
MITSUBISHI
SPIDAN
MITSUBISHI
MAPCO
MAPCO
SIDEM
MITSUBISHI
SIDEM
SIDEM
MITSUBISHI
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
RUVILLE
MITSUBISHI
RUVILLE
RTS
RTS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
OEM
CTR
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
TRW
TRW
TRW
MONROE
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
METZGER
MOOG
MOOG
MITSUBISHI
MOOG
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
JAPANPARTS
MITSUBISHI
KSP
KAVO PARTS
KSP
FAI
FAI AutoParts
FAI
DELPHI
MITSUBISHI
VEMO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.