Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 1491-8150
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADG08528
Lungime [mm]
195
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Deschidere cheie
17
Inaltime constructiva 1 [mm]
40
Culoare
argint
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
0,360
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
OEM
ASHUKI
SASIC
SASIC
VEMA
VEMA
FEBI BILSTEIN
HYUNDAI
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
FRAP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MALÒ
sbs
NK
sbs
METZGER
METZGER
HYUNDAI
HYUNDAI
SPIDAN
SPIDAN
HYUNDAI
OCAP
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SIDEM
SIDEM
HYUNDAI
RUVILLE
RUVILLE
RTS
RTS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BIRTH
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
NPS
NPS
METZGER
MOOG
HYUNDAI
MOOG
MOOG
HYUNDAI
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
HYUNDAI
TRW
TRW
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KSP
KAWE
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
HYUNDAI
VEMO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.