Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 1488-5005
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M12X1,25
Bara/bieleta
bara torsiune
Diametru interior [mm]
12
Articol extins/Info extins 2
cu piulita
Partea de montare
Axa fata stanga
Lungime [mm]
79
Greutate (în kg)
0,340
Numar bucati necesare
1
Inaltime constructiva 1 [mm]
55
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
OCAP
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
OEM
ASHUKI
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
FAI
MEYLE
MITSUBISHI
MEYLE
LEMFÖRDER
JP GROUP
SPIDAN
GSP
SPIDAN
MAPCO
METZGER
METZGER
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
SIDEM
MITSUBISHI
SIDEM
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
NIPPARTS
TRW
TRW
MITSUBISHI
NPS
NPS
METZGER
MOOG
MITSUBISHI
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
MGA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
555
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
MITSUBISHI
DELPHI
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.