chit reparatie,bieleta antiruliu Marire poza

chit reparatie,bieleta antiruliu

OEM: FSK7115K
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
MEYLE
MEYLE
SPIDAN
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
MALÒ
HYUNDAI
HYUNDAI
ORIGINAL IMPERIUM
SIDEM
SIDEM
SWAG
SWAG
SWAG
BLUE PRINT
BLUE PRINT
OPTIMAL
OPTIMAL
OEM
JAPKO
JAPKO
JAPANPARTS
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
IPS Parts
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
YAMATO
NPS
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
UNIPART
VAICO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.