Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: FDL6431
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Bara/bieleta
bara torsiune
Incarcare date...
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
OPEL
OPEL
OPEL
Metalcaucho
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
PEX
JP GROUP
JP GROUP
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
FEBI BILSTEIN
VEMA
MAPCO
TOPRAN
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
MALÒ
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ORIGINAL IMPERIUM
OPEL
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
VEMO
SWAG
SWAG
SPIDAN
CAUTEX
TALOSA
OCAP
GSP
NK
sbs
SPIDAN
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
BIRTH
REDAELLI RICAMBI
METZGER
METZGER
METZGER
SPIDAN
MEYLE
MEYLE
METZGER
METZGER
TRISCAN
KAGER
TRISCAN
JP GROUP
SASIC
SASIC
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
GENERAL MOTORS
SIDEM
SIDEM
RUVILLE
SIDEM
RTS
RTS
DITAS
DITAS
SACHS
BOGE
BIRTH
COMLINE
DITAS
OPTIMAL
OEM
FLENNOR
OPTIMAL
UNIPART
TRW
MONROE
MOPROD
MOOG
MOOG
MOOG
DEEZA
MOOG
ALFRED HEYD
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.