Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: FDL6414
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
22
Bara/bieleta
bara torsiune
Incarcare date...
LEMFÖRDER
OCAP
OCAP
Metalcaucho
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
BENDIX
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
PEX
PEX
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
OCAP
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
FRAP
VEMA
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
SAAB
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
LEMFÖRDER
MAPCO
MAPCO
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VEMO
SWAG
SWAG
SPIDAN
CAUTEX
TALOSA
METZGER
GSP
NK
METZGER
BIRTH
LEMFÖRDER
HUTCHINSON
MEYLE
MEYLE
LUO'S
FEBI BILSTEIN
CORTECO
TRISCAN
KAGER
TRISCAN
BOGE
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
BOGE
SASIC
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
RUVILLE
FEBI BILSTEIN
RTS
SIDEM
SIDEM
DITAS
BOGE
DITAS
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OEM
FLENNOR
OPTIMAL
UNIPART
TRW
MONROE
LANCIA
MOPROD
MOOG
DEEZA
ALFRED HEYD
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
UNIPART
VAICO
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.