Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: ADZ98507
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
309
Bara/bieleta
bara torsiune
Greutate (în kg)
0,4
Numar bucati necesare
2
depinde de partea de montaj a autovehicolului
Incarcare date...
CAUTEX
BENDIX
Metalcaucho
OCAP
OCAP
OCAP
AUTOMEGA
ASHIKA
JAPKO
DIEDERICHS
JP GROUP
JP GROUP
DIEDERICHS
ASHUKI
FEBEST
MALÒ
TOPRAN
FEBI BILSTEIN
3RG
3RG
FORMPART
FORMPART
PROFIT
VEMA
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
A.B.S.
FRAP
ASMETAL
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
STARLINE
ORIGINAL IMPERIUM
SASIC
KRAFT AUTOMOTIVE
OPEL
OPEL
SPIDAN
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
TALOSA
NK
METZGER
NISSAN
NISSAN
STELLOX
STELLOX
SIDEM
STELLOX
SPIDAN
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
SWAG
SIDEM
ASAM
MAXGEAR
RENAULT
RENAULT
METZGER
TRISCAN
KAGER
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
RUVILLE
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
RTS
KAMOKA
DITAS
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
DÜRER
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
YAMATO
TRW
KEY PARTS
MONROE
FENOX
MDR
NPS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MOOG
MOOG
RIW
MGA
MGA
JAPANPARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.