Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: ADN18568
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
278
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,340
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CAUTEX
ASVA
ASVA
BENDIX
BENDIX
OCAP
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
ASHUKI
JP GROUP
MALÒ
MAPCO
3RG
3RG
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
FRAP
ASMETAL
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
ORIGINAL IMPERIUM
SASIC
FORMPART
FORMPART
SIDEM
SIDEM
SAKURA
KRAFT AUTOMOTIVE
TALOSA
TALOSA
MALÒ
SPIDAN
NK
METZGER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
SIDEM
STELLOX
SPIDAN
SPIDAN
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
TOPRAN
MAXGEAR
RENAULT
RENAULT
METZGER
STARLINE
TRISCAN
KAGER
KAGER
RUVILLE
RTS
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
DITAS
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
DITAS
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
YAMATO
TRW
KEY PARTS
MONROE
FENOX
MDR
MDR
NPS
MOOG
RIW
RIW
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MOOG
MGA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.