Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: ADN18535
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADN18551
Lungime [mm]
176
Bara/bieleta
bara torsiune
Greutate (în kg)
0,240
Numar bucati necesare
1
depinde de partea de montaj a autovehicolului
Incarcare date...
ASVA
FEBEST
ASVA
ASVA
FEBEST
BENDIX
OCAP
OCAP
CAUTEX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
ASHUKI
MASTER-SPORT
DIEDERICHS
SOMORA
MAPCO
MAPCO
3RG
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MEYLE
SPIDAN
FORMPART
FORMPART
SIDEM
SIDEM
SAKURA
SPIDAN
MAPCO
TALOSA
TALOSA
MALÒ
NK
MAPCO
METZGER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
STELLOX
STELLOX
STELLOX
NISSAN
STELLOX
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
ORIGINAL IMPERIUM
MAXGEAR
MAXGEAR
TRISCAN
KAGER
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
RTS
RTS
KAMOKA
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
YAMATO
TRW
MONROE
FENOX
MDR
MDR
NPS
ASHUKI
MOOG
MOOG
MOOG
RIW
RIW
PATRON
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.