Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: ADN18533
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
121
Lungime filet [mm]
26
Deschidere cheie
17
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Greutate (în kg)
0,280
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
FEBEST
BENDIX
BENDIX
Metalcaucho
OCAP
OCAP
CAUTEX
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
JAPKO
ASHUKI
ASHUKI
MAPCO
3RG
VEMA
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
A.B.S.
FRAP
JP GROUP
JP GROUP
SPIDAN
FORMPART
FORMPART
SIDEM
SAKURA
MAPCO
TALOSA
MALÒ
NK
NK
METZGER
METZGER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
STELLOX
EUROBRAKE
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ORIGINAL IMPERIUM
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
RTS
KAMOKA
DITAS
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
OPTIMAL
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
KEY PARTS
MONROE
FENOX
ASHUKI
MDR
MDR
MDR
NPS
NPS
MOOG
RIW
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
STC
DELPHI
JAPANPARTS
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.