Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 82 92 3724
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
165
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,260
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ASVA
FEBEST
ASVA
BENDIX
OCAP
CAUTEX
ASHIKA
JAPKO
ASHUKI
DIEDERICHS
SOMORA
MAPCO
MAPCO
3RG
VEMA
FEBI BILSTEIN
A.B.S.
FRAP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
MEYLE
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
SIDEM
SAKURA
SPIDAN
TALOSA
TALOSA
MALÒ
NK
METZGER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
STELLOX
STELLOX
STELLOX
STELLOX
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ORIGINAL IMPERIUM
MAXGEAR
OEM
TRISCAN
KAGER
KAGER
RUVILLE
RTS
KAMOKA
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DJ PARTS
FARE SA
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
YAMATO
TRW
MONROE
FENOX
MDR
NPS
NPS
ASHUKI
MOOG
MOOG
RIW
RIW
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
JAPANPARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.