Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 50 92 7299
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
76,5
Filet exterior (mm)
M10 x 1,5
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Greutate (în kg)
0,320
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
ASVA
FEBEST
Metalcaucho
CAUTEX
FARE SA
ASHIKA
JAPKO
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
FORMPART
SOMORA
FORD
STARLINE
3RG
VEMA
PROFIT
SASIC
MALÒ
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
TOPRAN
VOLVO
VOLVO
VOLVO
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
SIDEM
ORIGINAL IMPERIUM
FORD USA
FORD USA
FORD USA
FORD USA
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
TALOSA
OEM
NK
MAPCO
METZGER
STELLOX
STELLOX
STELLOX
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
MEYLE
MAXGEAR
TRISCAN
KAGER
KAGER
KAGER
KAGER
RUVILLE
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
MAZDA
MAZDA
MAZDA
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
MOOG
FLENNOR
KAWE
RIW
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
YAMATO
TRW
KEY PARTS
MONROE
FENOX
NPS
ASHUKI
MDR
MDR
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
MGA
JAPANPARTS
KAVO PARTS
MGA
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.