Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 50 92 3259
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
133
Filet exterior (mm)
M12 x 1,5
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Greutate (în kg)
0,350
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OCAP
Metalcaucho
CAUTEX
FARE SA
FORD
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
FEBEST
3RG
MALÒ
FEBI BILSTEIN
A.B.S.
ASMETAL
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
FORD USA
FORD USA
AUTOMEGA
TOPRAN
ORIGINAL IMPERIUM
SIDEM
KRAFT AUTOMOTIVE
FORD
TALOSA
OEM
NK
MAPCO
METZGER
STELLOX
SPIDAN
MEYLE
MAXGEAR
TRISCAN
KAGER
SASIC
RUVILLE
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
MOOG
RIW
AUTLOG
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.