Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 50 79 0002
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
238
Filet exterior (mm)
M10 x 1,5
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,218
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
Metalcaucho
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
FEBI BILSTEIN
MASTER-SPORT
CAUTEX
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORD
ASHUKI
VEMA
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
FORD
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MALÒ
MALÒ
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAZDA
MAZDA
MAZDA
FORD USA
STARLINE
STARLINE
FEBEST
3RG
3RG
3RG
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
VEMA
VEMA
FRAP
PROFIT
PROFIT
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
VEMA
ASMETAL
TOPRAN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SIDEM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
UNIGOM
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
KLAXCAR FRANCE
TALOSA
SPIDAN
OEM
NK
NK
NK
METZGER
METZGER
BIRTH
STELLOX
STELLOX
STELLOX
EUROBRAKE
MAPCO
MAGNETI MARELLI
FORD
FORD
ASAM
MEYLE
MAXGEAR
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
METZGER
METZGER
KAGER
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
FORD USA
SASIC
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
AYD
FORD USA
RTS
RTS
FORD USA
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
DÜRER
DÜRER
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DJ PARTS
DJ PARTS
DJ PARTS
DJ PARTS
DITAS
FARE SA
FARE SA
FARE SA
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
MOOG
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
RIW
RIW
REDAELLI RICAMBI
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
MONROE
FENOX
NPS
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
PATRON
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
MGA
MGA
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO
VAICO
FORD USA
FORD USA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.