Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 40 79 0019
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
300
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,314
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OSSCA
OPEL
OPEL
Metalcaucho
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
FEBI BILSTEIN
VEMA
MAPCO
FORMPART
FEBEST
TOPRAN
3RG
FRAP
PROFIT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
A.B.S.
VEMA
ASMETAL
ASMETAL
MALÒ
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ORIGINAL IMPERIUM
STARLINE
ALANKO
ALANKO
OPEL
OPEL
OPEL
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
UNIGOM
OEM
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
KLAXCAR FRANCE
CAUTEX
TALOSA
TALOSA
OCAP
GSP
NK
SPIDAN
METZGER
METZGER
REDAELLI RICAMBI
STELLOX
STELLOX
SPIDAN
EUROBRAKE
MEYLE
ASAM
MAXGEAR
METZGER
TRISCAN
KAGER
KAGER
SASIC
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
SIDEM
SIDEM
RUVILLE
SIDEM
RTS
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
DJ PARTS
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
FENOX
RIW
MOOG
MOOG
PATRON
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
MGA
FAI AutoParts
STC
DELPHI
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.