Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 40 79 0004
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
243,5
Bara/bieleta
biela
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
0,4
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OPEL
Metalcaucho
BENDIX
OCAP
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
DIEDERICHS
AUTOMEGA
FEBEST
JP GROUP
JP GROUP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
VEMA
MAPCO
TOPRAN
FORMPART
FORMPART
3RG
3RG
FARE SA
FRAP
PROFIT
A.B.S.
VEMA
ASMETAL
MALÒ
AUTOMEGA
STARLINE
ALANKO
OPEL
ORIGINAL IMPERIUM
UNIGOM
OEM
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SAAB
KLAXCAR FRANCE
CAUTEX
TALOSA
OCAP
SPIDAN
NK
SAAB
METZGER
MAPCO
REDAELLI RICAMBI
STELLOX
STELLOX
EUROBRAKE
MEYLE
ASAM
MAXGEAR
METZGER
TRISCAN
KAGER
SASIC
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
RUVILLE
RUVILLE
FEBI BILSTEIN
SIDEM
RTS
SIDEM
NAKATA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
DÜRER
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
DJ PARTS
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
NAKATA
RIW
MOOG
MOOG
PATRON
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.