Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 32 61 0005
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
32 61 0006
Lungime [mm]
90
Material
aluminiu
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
0,210
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KLOKKERHOLM
OSSCA
Metalcaucho
BENDIX
BENDIX
OCAP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OCAP
OCAP
TOPRAN
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORMPART
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
STARLINE
FEBI BILSTEIN
MALÒ
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
3RG
VEMA
FRAP
PROFIT
PROFIT
ASVA
A.B.S.
AUTOMEGA
ORIGINAL IMPERIUM
OEM
ORIGINAL IMPERIUM
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
UNIGOM
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
CAUTEX
CAUTEX
MAPCO
MAPCO
TALOSA
NK
GSP
GSP
METZGER
STELLOX
EUROBRAKE
ASAM
MAXGEAR
METZGER
TRISCAN
KAGER
BOGE
BOGE
AUDI
SKODA
SASIC
RUVILLE
KAMOKA
DITAS
RIW
BIRTH
BORG & BECK
BUGIAD
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FARE SA
FARE SA
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
FLENNOR
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
FENOX
PATRON
PATRON
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
MGA
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO
VAICO
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.