Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 30 79 0001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Material
metal
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,165
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
Metalcaucho
CAUTEX
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
FARE SA
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
MEYLE
TOPRAN
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FRAP
VEMA
VEMA
VEMA
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MALÒ
SEAT
SEAT
VEMA
PROFIT
PROFIT
PROFIT
A.B.S.
ASMETAL
FORMPART
FORMPART
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
AUTOMEGA
AUTOMEGA
OEM
LEMFÖRDER
ORIGINAL IMPERIUM
UNIGOM
UNIGOM
BIRTH
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
MAPCO
TALOSA
TALOSA
TALOSA
NK
SPIDAN
METZGER
EUROBRAKE
SIDEM
REDAELLI RICAMBI
ASAM
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
TRISCAN
KAGER
BOGE
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
QH Talbros
FARE SA
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
TRW
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
MGA
MGA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO
VAICO
MOOG
RIW
RIW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.