Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 616 060 5582/HD
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune filet 2
M12X1,5
Dimensiune filet 1
M12X1,5
Articol extins/Info extins
cu prelungitor de cheie
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime [mm]
243
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Varianta heavy-duty
Incarcare date...
OPTIMAL
OPTIMAL
OPEL
VAUXHALL
Metalcaucho
BENDIX
OCAP
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
DIEDERICHS
PEX
JP GROUP
JP GROUP
ASHUKI
LEMFÖRDER
OPTIMAL
LEMFÖRDER
VEMA
MAPCO
MAPCO
TOPRAN
FORMPART
3RG
3RG
FRAP
A.B.S.
VEMA
MALÒ
AUTOMEGA
OPEL
VAUXHALL
ORIGINAL IMPERIUM
SWAG
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SAAB
KLAXCAR FRANCE
CAUTEX
TALOSA
SPIDAN
NK
SAAB
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
MEYLE
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
ScanTech
SASIC
GENERAL MOTORS
RUVILLE
RUVILLE
SIDEM
RTS
SIDEM
KAMOKA
DITAS
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
DJ PARTS
OPTIMAL
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
TRW
MONROE
OEM
RIW
DEEZA
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JP GROUP
RIW
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.