Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 36-16 060 0032/HD
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune filet 2
M10x1,5
Dimensiune filet 1
M10x1,5
Articol extins/Info extins
cu prelungitor de cheie
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime [mm]
115
Partea de montare
Axa spate dreapta
Partea de montare
Axa spate stanga
Varianta heavy-duty
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
CAUTEX
ASHIKA
JAPKO
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
3RG
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
DEEZA
DEEZA
MEYLE
LEMFÖRDER
JP GROUP
JP GROUP
FORMPART
FORMPART
SIDEM
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
TALOSA
TALOSA
MALÒ
NK
NK
METZGER
METZGER
NISSAN
NISSAN
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
SWAG
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
RTS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
COMLINE
DENCKERMANN
METZGER
METZGER
DJ PARTS
OPTIMAL
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
YAMATO
MONROE
OEM
NPS
ASHUKI
ASHUKI
MOOG
DEEZA
DEEZA
MOOG
RIW
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
RIW
JAPANPARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.