Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 29-16 060 0004
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune filet 2
M10x1,25
Dimensiune filet 1
M10x1,25
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime [mm]
80
Numar articol par
29-16 060 0003
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
OCAP
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
ASHUKI
ASHUKI
SASIC
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
MALÒ
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
DEEZA
FORMPART
ORIGINAL IMPERIUM
FRAP
LEMFÖRDER
FORMPART
MITSUBISHI
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
SPIDAN
NK
NK
CITROËN
PEUGEOT
METZGER
METZGER
METZGER
SIDEM
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
SIDEM
SWAG
RUVILLE
CHEVROLET
DAEWOO
RTS
KAMOKA
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BIRTH
BORG & BECK
BORG & BECK
DENCKERMANN
NPS
DEEZA
DEEZA
MOOG
DJ PARTS
DITAS
FIRST LINE
FIRST LINE
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
ASHUKI
MONROE
MONROE
RIW
OEM
DEEZA
NIPPARTS
METZGER
MOOG
DEEZA
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
RIW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.