Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 216 060 0000/HD
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune filet 2
M10x1,5
Dimensiune filet 1
M10x1,5
Articol extins/Info extins
cu prelungitor de cheie
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime [mm]
290
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Varianta heavy-duty
Incarcare date...
CAUTEX
BENDIX
OCAP
OCAP
OCAP
Metalcaucho
PEX
DIEDERICHS
FORMPART
MALÒ
FORD
FORD
MAPCO
MAPCO
SIDEM
SIDEM
FEBI BILSTEIN
MEYLE
3RG
VEMA
SASIC
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
VEMA
VEMA
A.B.S.
VEMA
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
MALÒ
DEEZA
DEEZA
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
KRAFT AUTOMOTIVE
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
SPIDAN
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
NK
NK
FIAT
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
FIAT
METZGER
METZGER
SPIDAN
SWAG
SWAG
TOPRAN
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
SASIC
RUVILLE
RTS
RTS
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
MOOG
DEEZA
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
DITAS
OPTIMAL
METZGER
METZGER
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
RIW
RIW
DEEZA
DEEZA
MOOG
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
TRW
MONROE
MONROE
OEM
METZGER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
RIW
RIW
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STC
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.