Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 100 411 0001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Bara/bieleta
bara torsiune
Diametru interior [mm]
16
Dimensiune filet
M8x1,25
Lungime [mm]
77
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Incarcare date...
CAUTEX
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
MEYLE
MEYLE
MEYLE
TOPRAN
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
PEX
PEX
PEX
PEX
PEX
PEX
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FRAP
VEMA
VEMA
VEMA
ASHUKI
ASHUKI
MALÒ
SEAT
3RG
3RG
3RG
3RG
VEMA
A.B.S.
FORMPART
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SWAG
SWAG
LEMFÖRDER
ORIGINAL IMPERIUM
BIRTH
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
MAPCO
NK
SPIDAN
METZGER
SIDEM
SIDEM
METZGER
LUO'S
LUO'S
LUO'S
TRISCAN
KAGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
DENCKERMANN
DITAS
QUINTON HAZELL
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
TRW
MONROE
OEM
QUINTON HAZELL
MOOG
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DEEZA
DELPHI
VAICO
VAICO
MOOG
RIW
RIW
DEEZA
DEEZA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.