Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 016 060 0001/HD
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune filet 2
M10x1,5
Dimensiune filet 1
M10x1,5
Articol extins/Info extins
cu prelungitor de cheie
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime [mm]
220
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Varianta heavy-duty
Incarcare date...
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BENDIX
OCAP
OCAP
Metalcaucho
SWAG
SWAG
PEX
JP GROUP
JP GROUP
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
ASHUKI
CAUTEX
FORMPART
FORMPART
FEBI BILSTEIN
3RG
3RG
FEBI BILSTEIN
FRAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SASIC
MALÒ
A.B.S.
A.B.S.
AUTOMEGA
ORIGINAL IMPERIUM
TOPRAN
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
SIDEM
MAPCO
MAPCO
TALOSA
NK
METZGER
METZGER
SPIDAN
EUROBRAKE
METZGER
KAGER
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
RTS
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BIRTH
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
DITAS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
TRW
MONROE
MONROE
DEEZA
DEEZA
RIW
RIW
METZGER
METZGER
MOOG
MOOG
OEM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JP GROUP
RIW
RIW
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STC
DELPHI
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.