Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: G7-518
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Partea de montare
stanga
Partea de montare
dreapta
Partea de montare
fata
Bara/bieleta
bara torsiune
Articol extins/Info extins
cu material aditional
Material
aluminiu
Lungime [mm]
90
Set reparatie alternativ
G7-1322 / G7-1323
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
OCAP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
HERZOG GERMANY
HERZOG GERMANY
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
MEYLE
MEYLE
PEX
PEX
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
MALÒ
MALÒ
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SWAG
SWAG
SWAG
SWAG
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
SIDEM
SIDEM
JP GROUP
JP GROUP
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
NK
NK
REDAELLI RICAMBI
METZGER
METZGER
LUO'S
LUO'S
LEMFÖRDER
LUO'S
LUO'S
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
BOGE
BOGE
BOGE
BOGE
AUDI
SKODA
AUDI
SKODA
SASIC
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
RTS
SACHS
BIRTH
BIRTH
BUGIAD
BUGIAD
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
OEM
OEM
OEM
TRW
TRW
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOOG
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.