Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 28606
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
132
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Suprafata
zincat
Diametru [mm]
8
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Greutate (în kg)
0,260
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
CAUTEX
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
Metalcaucho
FORMPART
FORMPART
MALÒ
STARLINE
STARLINE
SIDEM
MEYLE
MEYLE
3RG
SASIC
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
ASMETAL
ASMETAL
OEM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
JP GROUP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
KRAFT AUTOMOTIVE
FIAT
FIAT
MAPCO
TALOSA
TALOSA
SPIDAN
NK
NK
FIAT
METZGER
STELLOX
SPIDAN
SWAG
MAXGEAR
MAXGEAR
TRISCAN
KAGER
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DITAS
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
RIW
RIW
MOOG
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
TRW
MONROE
FENOX
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
MGA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.