Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 22333
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
224
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime exterioara [mm]
254
Lungime interioara [mm]
190
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
0,297
Incarcare date...
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BENDIX
OCAP
Metalcaucho
SWAG
DIEDERICHS
JP GROUP
JP GROUP
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
CAUTEX
FORMPART
FORMPART
FORMPART
3RG
OEM
FRAP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
SASIC
MALÒ
A.B.S.
A.B.S.
ASMETAL
STARLINE
ORIGINAL IMPERIUM
UNIGOM
TOPRAN
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
SIDEM
SIDEM
MAPCO
TALOSA
TALOSA
NK
METZGER
METZGER
STELLOX
SPIDAN
EUROBRAKE
MAXGEAR
METZGER
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
RTS
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
DITAS
FARE SA
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
RIW
RIW
MOOG
MOOG
PATRON
QUINTON HAZELL
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STC
DELPHI
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.