Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 17969
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
335
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
0,391
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
CAUTEX
Metalcaucho
BENDIX
OCAP
SASIC
SASIC
AUTOMEGA
AUTOMEGA
FORMPART
DIEDERICHS
DIEDERICHS
OEM
MALÒ
MAPCO
FORMPART
FORMPART
3RG
3RG
FRAP
VEMA
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
PROFIT
A.B.S.
VEMA
ASMETAL
AUTOMEGA
AUTOMEGA
STARLINE
ALANKO
ALANKO
ORIGINAL IMPERIUM
MASTER-SPORT
UNIGOM
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
KLAXCAR FRANCE
TALOSA
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
NK
METZGER
SIDEM
STELLOX
EUROBRAKE
3RG
SWAG
ASAM
TOPRAN
MAXGEAR
TOPRAN
METZGER
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
DÜRER
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
DITAS
FARE SA
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
FENOX
REDAELLI RICAMBI
REDAELLI RICAMBI
RIW
MOOG
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
MGA
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.