Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 15410
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
85
Material
metal
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
0,200
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
BENDIX
Metalcaucho
Metalcaucho
OCAP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FORMPART
FORMPART
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
MEYLE
MEYLE
STARLINE
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
OEM
MALÒ
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
3RG
VEMA
FRAP
PROFIT
A.B.S.
SWAG
ORIGINAL IMPERIUM
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
CAUTEX
MAPCO
MAPCO
MAPCO
AUDI
AUDI
TALOSA
OCAP
NK
NK
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
MAXGEAR
MAXGEAR
METZGER
METZGER
TRISCAN
KAGER
BOGE
BOGE
RUVILLE
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
DITAS
RIW
RIW
BORG & BECK
BUGIAD
BUGIAD
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FARE SA
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
FENOX
PATRON
PATRON
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FAI AutoParts
STC
STC
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.