Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: 11023
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
11022
Lungime [mm]
115
Latime [mm]
28,7
Diametru interior [mm]
12
Diametru interior [mm]
13,5
Diametru exterior
34
Material
otel
Bara/bieleta
bara torsiune
Suprafata
zincat
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
0,212
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
MEYLE
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BENDIX
Metalcaucho
OCAP
SWAG
OEM
DIEDERICHS
JP GROUP
JP GROUP
CAUTEX
FORMPART
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
3RG
PROFIT
PROFIT
MALÒ
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
A.B.S.
ASMETAL
STARLINE
STARLINE
ORIGINAL IMPERIUM
UNIGOM
TOPRAN
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
IPD
SIDEM
MAPCO
MAPCO
TALOSA
GSP
NK
METZGER
STELLOX
SPIDAN
BIRTH
EUROBRAKE
MAXGEAR
CORTECO
CORTECO
METZGER
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
AUTEX
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
DITAS
FARE SA
FARE SA
OPTIMAL
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
TRW
MONROE
RIW
MOOG
MOOG
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MGA
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.