Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: J4962026
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Bara/bieleta
bara torsiune
Dimensiune filet 1
M10x1,25
Dimensiune filet 2
M10x1,25
Lungime [mm]
285
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
KSP
ASHIKA
JAPKO
PEX
ASHUKI
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
MASTER-SPORT
A.B.S.
VEMA
LEMFÖRDER
FRAP
FORMPART
SIDEM
SIDEM
QUINTON HAZELL
JP GROUP
TOYOTA
TOYOTA
MALÒ
QUINTON HAZELL
MAPCO
MAPCO
STELLOX
STELLOX
SPIDAN
ORIGINAL IMPERIUM
MAXGEAR
SWAG
KAGER
KAGER
RTS
DITAS
BLUE PRINT
MOOG
BORG & BECK
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
DITAS
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
OEM
NIPPARTS
NIPPARTS
YAMATO
YAMATO
QUINTON HAZELL
QH Benelux
JAPANPARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
STARMANN
INDELDIS KX 7
SOLID AUTO (UK)
METZGER
DELPHI
RIW
MOOG
DEEZA
DEEZA
DEEZA
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.