Brat/bieleta suspensie, stabilizator Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator

OEM: J4890309
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Bara/bieleta
bara torsiune
Lungime [mm]
194
Dimensiune filet 1
M10x1,25
Dimensiune filet 2
M10x1,25
Incarcare date...
BENDIX
OCAP
OCAP
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
ASHUKI
ASHUKI
3RG
PROFIT
FEBI BILSTEIN
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
MEYLE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FORMPART
SPIDAN
FORMPART
SIDEM
TOYOTA
LEXUS
MAPCO
NK
NK
METZGER
HYUNDAI
STELLOX
SPIDAN
MAPCO
KSP
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
MAXGEAR
SWAG
TRISCAN
KAGER
KAGER
SIDEM
SWAG
RUVILLE
RTS
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
MOOG
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DJ PARTS
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
SOLID AUTO (UK)
DEEZA
RIW
METZGER
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
YAMATO
YAMATO
TRW
PATRON
PATRON
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STARMANN
INDELDIS KX 7
INDELDIS KX 7
SOLID AUTO (UK)
DELPHI
DELPHI
RIW
MOOG
DEEZA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.