chit reparatie,bieleta antiruliu Marire poza

chit reparatie,bieleta antiruliu

OEM: 016 060 0055/S
Cod webshop: W02241736
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5
Pret: 72.97 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Incarcare date...
TRUCKTECAUTOMOTIVE
TRUCKTECAUTOMOTIVE
FEBIBILSTEIN
MOOG
FAIAutoParts
FAIAutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO
PEX
PEX
JPGROUP
JPGROUP
CAUTEX
CAUTEX
MERCEDES-BENZ
BENDIX
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
3RG
3RG
FEBIBILSTEIN
MALÒ
MALÒ
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
BENDIX
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
A.B.S.
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ORIGINALIMPERIUM
ORIGINALIMPERIUM
TOPRAN
TOPRAN
OCAP
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
IPD
IPD
SIDEM
SIDEM
MAPCO
MAPCO
MAPCO
OCAP
MAPCO
NK
NK
METZGER
METZGER
SPIDAN
SPIDAN
BIRTH
BIRTH
CORTECO
SWAG
CORTECO
CORTECO
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
AUTEX
AUTEX
SWAG
RTS
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
DITAS
BORG&BECK
BORG&BECK
DENCKERMANN
DENCKERMANN
SWAG
DJPARTS
DJPARTS
DITAS
DITAS
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FLENNOR
FLENNOR
FORTUNELINE
FORTUNELINE
FEBIBILSTEIN
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
MONROE
DEEZA
DEEZA
OEM
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.