Brat/bieleta suspensie, stabilizator PEUGEOT 306 94- PLASTIC Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator PEUGEOT 306 94- PLASTIC

OEM: 17968
Cod webshop: W02088397
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 56.34 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
300
Material
plastic
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
0,350
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
CAUTEX
Metalcaucho
VEMA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MAPCO
FORMPART
3RG
VEMA
FRAP
BENDIX
A.B.S.
VEMA
ASMETAL
MALÒ
AUTOMEGA
ORIGINALIMPERIUM
STARLINE
UNIGOM
JPGROUP
OCAP
KRAFTAUTOMOTIVE
SPIDAN
TALOSA
TALOSA
OCAP
PEUGEOT
GSP
NK
NK
METZGER
SASIC
METZGER
SIDEM
STELLOX
EUROBRAKE
SWAG
TOPRAN
MAXGEAR
MAXGEAR
METZGER
METZGER
AUTOMEGA
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG&BECK
DÜRER
BIRTH
BIRTH
LYNXauto
REDAELLIRICAMBI
COMLINE
DENCKERMANN
DJPARTS
DITAS
FARESA
FIRSTLINE
AUTOMEGA
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNELINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEYPARTS
MONROE
MONROE
DIEDERICHS
REDAELLIRICAMBI
RIW
MOOG
PATRON
PATRON
QHTalbros
QHTalbros
QUINTONHAZELL
QHTalbros
MGA
VEMA
FAIAutoParts
STC
DELPHI
VAICO
VAICO
VPM
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.