Brat/bieleta suspensie, stabilizator OPEL FRONTERA A/B DL. 150 Marire poza

Brat/bieleta suspensie, stabilizator OPEL FRONTERA A/B DL. 150

OEM: ADZ98502
Cod webshop: W02381537
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 55.99 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
ADZ98501
Lungime [mm]
177
Bara/bieleta
bara torsiune
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
0,272
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
OPEL
BENDIX
MASTER-SPORT
MAPCO
FORMPART
TOPRAN
3RG
FEBIBILSTEIN
VEMA
A.B.S.
OCAP
A.B.S.
ASMETAL
MALÒ
AUTOMEGA
AUTOMEGA
FRAP
AUTOMEGA
OPEL
SWAG
KRAFTAUTOMOTIVE
ASVA
SPIDAN
TALOSA
NK
NK
METZGER
OPEL
STELLOX
MAGNETIMARELLI
MEYLE
FEBEST
MAXGEAR
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
ISUZU
RUVILLE
SIDEM
VAUXHALL
GENERALMOTORS
VAUXHALL
ASHIKA
GENERALMOTORS
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG&BECK
BIRTH
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
JAPKO
FARESA
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
FORTUNELINE
OPTIMAL
G.U.D
NPS
IPSParts
NIPPARTS
JPGROUP
HERTH+BUSSJAKOPARTS
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MDR
RIW
MOOG
PATRON
QUINTONHAZELL
JPGROUP
QHTalbros
QUINTONHAZELL
MGA
JAPANPARTS
KAVOPARTS
FAIAutoParts
FAIAutoParts
DELPHI
VAICO
LEMFÖRDER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.